ATT GÖRA ALLT PÅ LISTAN


Vill ni veta något sjukt? Igår, efter att ha sprungit, gjorde jag ALLT på listan! Jag kokade lammstekjäveln till en äcklig gryta, jag gjorde tabbouleh och grillade lax, jag dammsög mitt rum och letade efter ett kollektiv. Kommer bli så vansinnigt ensam om jag inte letar mig bort från det här smutsvita jävla rummet.

Annars känner jag min ovanligt inspirerad, kreativ, pysslig. Jag vill SKAPA något. Jag vill GÖRA något, jag vill föda något, omvandla något, förmedla något. Att liv och hopp och sånt trams ska spira ur skräpet jag lämnat efter mig sedan jag slutade gymnasiet. Och det här har grott i mig ett tag nu. Vi måste börja packa vår andliga ryggsäck! Ge oss ut i universum! Etc, etc! Helig, helig, helig!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0