Vodka & vatten


DEN SENASTE VECKAN:

1. Krogen. Helt fail. Ska inte gå in närmare på vad som hände men... jag KAN inte blanda. JAG FÅR INTE BLANDA.
2.Jobbat! Sick.
3. Tränat som ett jävla djur. Idag sprang jag 8 km på ca 45 minuter. Jag är oslagbar.
4. Upptäckt Anna Järvinen http://open.spotify.com/track/5psJeEJKTawOmVh7gfNp9R Götgatan och Koltrast! Och eventuellt PS, Tjörn (haha)
5. Ätit prinsesstårta.
6. Haft det jävligt kärvt ekonomiskt.
7. Varit arg på människor, stirrat argt på människor, varit aggressiv mot människor.
8. Saknat Rexkex!!! Åhh kom tillbaka min älskling, så vi kan lägga pärlplattor och äta skållade mandlar!
9. Skrivit typ tre texter. Varav en var riktigt bra, de andra var ganska... okej.


HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du berättade inte att du varit på krogen! är det sån censur?????



visste inte att du hade en passion för pärlplattor älsk!



för övrigt ser du ut som att du närmar dig 30 på ditt foto.

2009-08-08 @ 20:15:05
Postat av: E



Jag hade nog glömt bort det. H fyllde ju år. Den andra. Alltså det var skittrevligt med H men fyllan var inte så trevlig.



Ja jag vet. Men det är ju så. Antingen ser jag ut som tolv, eller tretti. Det finns liksom inget mellan. Har klippt luggen nu iaf, så it's all good. (tog den där bilden för att ha nåt att bifoga när jag sökte jobb hahhahaha)

2009-08-08 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0