LUST FOR LIFE



Ibland lagar jag mat men inte så ofta. Jag är så slut när jag kommer hem från jobbet att jag inte riktigt orkar. Och när jag slutar tidigt går jag bara och tränar eller nåt. Minns inte vad det sista jag gjorde var. Typ. En jävligt oambitiös gryta som smakade okej... Tror jag. Annars pallar jag bara inte. Lägger mycket av energin på jobbet. Det känns väl okej men jag skulle vilja prestera ännu bättre. Komma med förslag på sallader vi kan ha på menyn någon vecka, något bakverk... vad som helst.

Men det enda jag kan tänka på är korngrynsrisotto.

korngrynsrisotto och kyckling.

Matmatmat.


Snart är det tvåtusentio. Tänker mig att det blir ett väldigt svart år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0