arwika


Åkte på arvika. Köpte en biljett på blocket på tisdagen, betalade på onsdagen, åkte på torsdagen.

Något av det bästa jag någonsin gjort. I tre år har jag haft inställningen "jag är ingen festivalmänniska! jag vill duscha, bajsa och äta regelbundet! Jag vill inte ligga i tält! Jag vill inte! Uhh!!" osv. Och jag är fortfarande ingen festivalmänniska, men det var fantastiskt på många sätt. Jag var så himla glad! hela tiden! Vi hade fantastiska tältgrannar! Vi var fantastiska flickor som åkte! Om vi levde i en annan värld, där tiden inte var så knapp, ångesten inte så tilltagen och alkoholen serverades mer ymnigt och med jämnare mellanrum hade jag säkert orkat skriva en hel uppsats om upplevelsen, Arvikafestivalen 2009. Men det får räcka såhär. Det var bra.

Jag har dock insett att jag inte kan sitta hemma hela dagarna, äta deg och jobba som servitris resten av mina ungdomsår. Måste börja planera. Skapa en slags själslig ryggsäck full av erfarenheter som kan utveckla mig och andra och göra världen till en bättre plats. Jag måste VÅGA.

Jag tänkte börja med att gå ut och klubba ensam.

Rapporterar senare i veckan. Antagligen är det skittråkigt men. Det kan ju va kul.

Kommentarer
Postat av: Frank

Gör't!

2009-07-14 @ 14:29:15
URL: http://bossethecomic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0