Litterär karriär

Borde kanske i alla fall försökt anmäla mig till en skrivkurs, bo någonstans, göra någonting. Även om jag vill plugga till något helt bisarrt långdraget om fem-sex kan det ju gå att klara sig utan CSN, antar jag. Även om det kanske tar extra lång tid utan bidrag. Just nu är jag så himla omotiverad, känner mig osäker, söker fler och fler jobb, som jag kanske egentligen inte vill jobba med... Känner mig lurad och nedvärderad. Funderar på att flytta härifrån. Typ England. Skulle nog trivas där. Skandinavier verkar generellt trivas bra i England. Även om jag inte skulle tjäna några pengar. Och det verkar vara lite komplicerat. Men jag antar att det bara är att... söka ett par jobb eller åka dit eller något. Har ju tydligen lite cash. Fast det skulle ju vara skönare att ha mycket cash. Eh.

Försöker gå ut och plocka blåbär. Går sådär. Skippade yogan idag och gör det antagligen imorgon också. Har så fruktansvärt ont i nedre delen av låren. Inte sådär åh-vad-skönt-med-träningsvärk-det-känns-verkligen-att-jag-jobbat, utan det känns mer som att muskelfästena har släppt och är på väg att slitas bort helt och hållet för att aldrig mer återvända. Extrem smärta. Enorm jävla smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0