Little baby fingers touching side by side


De två senaste dagarna har jag ägnat mig åt att äta min egen vikt, oroa mig över ingenting och gå på bikram yoga.

Ja, ni läste rätt. Yoga. Aerobics för nittitalisterna, yes? Bikram yoga utförs i ett 40 grader varmt rum, det är exakt samma (26) poser varenda gång och jag har inte hört ett enda ord om chakras. Vår lärare är en väldigt energisk amerikan som pratar så snabbt att det är svårt att förstå, alla på kursen är sjukt vältränade och det ligger mitt på stureplan. Efter två pass, två dagar i rad är jag så öm i kroppen att jag upptäcker nya kroppsdelar, typ. Inte bara muskler. Idag ville jag dö den sista kvarten. Men det är säkert ett gott tecken. Har ont i halsen och vet inte om det är så bra att gå, men jag får känna efter imorgon. Vill verkligen. Tio dagar i rad. Push push PUSH!

Mina kläder har inte torkat sen dagens pass. Som var slut halv nio på morgonen. Jättebra.

Var tvungen att gå och köpa resorb. Funderar på att ta en till, har en känsla av att det här inte räcker.

Gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0