Rapunzel


Fan också, jag måste klippa mig. Jag minns verkligen inte när jag klippte mig (på salong. av en professionell frisör.) senast. Typ ett år sedan? Ett och ett halvt? Grejen är ju att jag vill ha en jävligt snygg frisyr men jag kommer typ inte få en jävligt snygg frisyr för min erfarenhet säger mig att alla frisörer är helt värdelösa, lyssnar mer på sig själva än kunden och slätar över allting med att "låt det växa ut några veckor så kommer det bli jättebra!" - men jag vill att det ska vara jättebra nu! Fan, antingen klipper de mig  att jag ska dra på mig ett par savannbyxor och buffalos (väldigt uppklippt, typ snedlugg och får håret att se dubbelt så tunnt ut) eller så ser jag ut som en tant. Vad är det för jävla fasoner egentligen?

Om jag går in med halvtrasiga jeans, någon bandtröja jag haft sen åttan och kängor känns det ju rätt självklart att jag inte har planer på platinablont, lika lite som jag funderar på att skaffa en sällskapshund! Fyfan! Nästa gång tar jag med mig en schäffer och min Hells angels-pojkvän. Och massor av bilder på frisyrer jag kan tänka mig, obviously.


Sket i yogan imorse. Men ikväll! Woah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0