student 09

Nu är det gjort. Fick ett pris, en bok, för mina fantastiska prestationer i engelska. Rektorn försäkrade mig om att jag var bättre än engelskaklassen, vilket ju känns fint. Annars var det nog den värsta dagen i mitt liv, haha!

Jag kom med på flaket, och det var ju väldigt trevligt trots allt. Sen åkte jag hem och duschade för att jag var så skitig att jag vet inte vad. Sen åt vi middag. Fyllan höll på att gå över och jag drack det som gick att dricka i princip. Men ja. Vi åt osso bucco (inte min bästa men bra nog) och en kall quinoasallad till. Jordgubbar, vindruvor, choklad och vaniljglass till efterrätt (och balsamicosirap som var över fr varmrätten). Sen åkte vill in till stan och skulle gå på slutskiva. Satt på något hak i gamla stan och drack ett glas vin, vilket var helt värdelöst för sen fick vi stå i kö i en halvtimme utanför Huset/cattelins av alla ställen. Sen stannade vi någon timme. Sen gick vi för jag gick sönder. Trist men. Jaja.

Min studentmössa är det mest deprimerande jag vet. Glömde att ta med den på champagnefrukosten så det är bara R som skrivit i den, hahaha. Oh well.

Kommer aldrig träffa de där människorna igen.

Känns väldigt olustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0