glamour


Sak som nyss slog mig: Det är mindre än tjugo dagar tills jag tar studenten. Vilket betyder att det är mindre än tjugofem dagar till New York. Vilket betyder att det kommer hända något nytt. Vilket vanligtvis skulle göra mig glad, men nu bara gör mig ytterst jävla deppig.

Uhh.

Jag har tydligen något slags rykte om mig att vara ovanligt begåvad.

"E! Du lär ju veta vad morning glory är?"
"E! Är du här! Bra, du vet ju allt om sånt här!"
"E! Vilket år fick kvinnor rösträtt i Sverige?"

1. Min kunskap är väldigt ytlig och handlar mest om mina google-skillz
2. Kunskap och intelligens blandas väldigt ofta ihop och/eller smälter samma till en ofoglig massa
3. Jag är kanske relativt begåvad, men det handlar mest om att kunna uttrycka sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0