Kör bara!!! PANG PANG!!!


Okej, den praktiska projektredovisningen är avklarad. Det gick skit, men det var ju inte oväntat. Allt kom ut iaf, vi hade roligt, jag höll på att döda mina projektmedlemmar, sen hade vi skitkul, sen drack vi vin och öl och det var nice, sen trodde jag att jag tappat mitt sl-kort och det var inte så nice så jag sprang runt på fridhemsplan i en halvtimme och hittade det inte, köpte en jävla smsbiljett, åkte hem (vissa hinder i form av unga väldigt berusade killar på vägen men de var snälla trots dumma frågor), äter leverpastejmacka, somnar, går upp, åker till skolan på mammas remsa, lånar ut min jacka till M som hittar mitt sl-kort i jackfickan. Älskar mig själv. Helt otroligt.

Kanske kommer bilder från redovisningen. Vem vet. Det skulle bli en jävligt het blogg i såna fall.

Jag är så jävla trött. Fem timmar sömn är inte att rekomendera.
Dessutom måste jag HELST skriva en grej om Virginia Woolf.
Måste göra projektavslut och skriva ett manus till muntliga redovisningen.
Måste uuhh kanske läsa religion.

Projektavlutet är dock viktigast.

Aaa vi hörsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0