Life is very long

Ska jobba idag.

Det är INTE sommar längre.

Antingen innebär det att hela Stockholm drabbas av teabstinens och höstnostalgi och åker in och dricker te eller så innebär det att inte en endaste liten jäkel orkar ta sig in till stan, utan hellre sitter hemma och sippar på Hemköps Earl Gray och bakar kladdkakor. Both would be fine by me. Jag känner mig handlingskraftig och arbetssam idag! Har snart skrivit en (väldigt dålig och babblig) muntlig presentation. Nu ska jag skriva en till och sen är jag väl klar tror jag. Sen kan jag söka jobb. Liksom, det kommer ju inte finnas några fler ursäkter sen.

Hoppas att jag slipper bli jordgubbsförsäljare, även om det säkert kan vara jättemysigt. Jordgubbar är ju gott. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0