BEAUTIFUL LIFE


Har märkt en konstig sak. Allt smakar fan välling. Ni vet, smakar dålig, fadd nerkokt havregrynsgröt, beska illa dold bakom det höga sockerinnehållet. Fisljummet. Tjockt i käften. Ska sluta äta den där kycklingen på jobbet. Säket full av konstiga genmodifierande saker.

Jag kan inte träna pga en fotskada och det kommer fan bli min död. Är helt slut hela tiden men börjar typ gråta så fort jag rör på mig lite snabbare än vanligt - som när jag tänkte sprinta de sista femti metrarna till bussen. Jävligt ont. Japp.

Annars är allt lugnt. FF HEMMA!!!!!!!! WÖÖÖHH!111!!! Men eftersom jag inte har några vänner blir det ingen fest. Nu ska jag bädda min säng. Om jag orkar. Borde kanske ta en cykeltur iaf, skärpa till mig lite. Om ett halvår kommer jag rulla fram annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0