Tiny Tiger

Fick en phet nüü mobil för ett par dagar sedan. Om ytterligare ett par dagar ska jag äntligen få ta del av Spotifys majerbjudande och få gratis premium i en månad... Sen jävlar blir det till att skaffa sig en ordentlig träningsrutin. Synd att jag mår så fruktansvärt dåligt av pollenet. Igår var jag ute på en (mycket mild och barnvänlig) löprunda. Spyfärdig efter hälften.


Maj tänkte jag försöka vara sockerfri. Eller ja, frukt är okej och eventuellt lite socker i matlagningen (tomatsåser BEHÖVER socker). Men jag har fastnat i nedrans kak- och påskgodis-ätande sen jag kom hem från Indien. "Beroendet" härrör i och för sig från min utlandsvistelse, men nu måste den försvinna. Har lyckats dra ner ordentligt men, ja, det slinker ner lite här och där i alla fall.


Ett gott tecken är väl att jag i alla fall längtar till svettiga träningspass. Synd att jag inte orkar med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0