Make it rain


Så jävla trött. Vill bara åka hem, haha. Och jag får åka hem. Imorgon. Men jag vet inte vad jag ska göra tills dess. Blir så jävla sne av att vara här ute ibland. Nu är det mest mitt jobb som irriterar mig. Känns som att jag sitter i skiten hela tiden. Spelar ingen roll om jag kommer klockan sju varje dag, jag hinner ändå inte med. Hinner inte äta. Hinner inte förbereda. Orkar inte tackla mina chefers neurotiska jävla inställning till allt. Det GÅR inte att ligga en månad i förväg. Jag KAN inte se allt.

Har aldrig känt mig så dålig på ett jobb som nu. Trots att vi har mycket färre rätter än min förra arbetsplats så känns det som ett berg av arbete som man bara skjuter framför sig. Visst satt jag i skiten då och då förrut också - minns framförallt helgerna då vi skulle förbereda en skitstor brunch med en massa jävla pill... Men annars klarade jag mig ju bra. Jag preppade upp ganska lite - kanske två tre dagar framöver... Inte två månader. Är i min mening mycket bättre att jobba så, och maten blir dessutom godare.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0