Hello food lovers



Det är så jävla tråkigt att laga mat till sig själv. Solitär mat. Singelmat. Mat för en. Fyfan, ni hör ju. Det bara skriker portionsförpackad micromat. Jag kämpar lite med det här. Det blir mest sallad+protein och sen frukt och nötter till efterrätt. Jag saknar färsk fisk, mustiga grytor (vill ha pulled pork eller en rejäl chiligryta med majssallad!!!!!!!!), glädjen i att samlas, vill ha fruktsallad och långfrukost och paj. Men nä, sitter ensam på landet och häckar. Har ju gråtit för mindre alltså.

Måste sluta dricka mjölk. Tror inte jag är allergisk eller intollerant eller nånting - men jag mår dåligt av det helt enkelt.


Måste sätta igång med middagen. Vad sägs som makrill på burk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0