I arbetarklassen

Har arbetat i två dagar. Det var skitkul faktiskt. Det har blivit en hel del lökskalande. Jag är lite rädd att jag gav arbetsgivarna intrycket av att jag hatade lök, men det var mig själv jag svor över. Tycker alltid jag är för långsam på såna där uppgifter (skala lök, hacka lök, rulla tryfflar, dela deg, skala ägg osv... småsaker som ändå är så viktiga), speciellt när jag inte gjort något liknande på ett halvår. Men jag vet också att om jag skalar fem kilo lök varje dag i en vecka kommer jag vara en fena på det där, och det gör mig glad.

Då jag haft ca 1.5 h restid till jobbet och sen 1.5 h tillbaka har jag varit hemma sent och inte orkat laga mat. har inte tränat heller. Men idag blir det nog ett pass, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0