Lugna, lite kyliga, vårdagar.

Tvättar och fixar. Senare idag är målet att springa fem km (kanske klarar att springa fyra av dom, går resten, synd att det är fördjävla kallt), fixa ett foto till jobbansökan, skriva en mall/någon slags utgångspunkt till ett personligt brev. Har kollat några restauranger där jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba och några av dom söker aktivt. Alltså, jag skulle börja imoorgon om jag kunde. Måste ringa vårdcentralen igen också. Annars har jag det lugnt och skönt.

Åt faktiskt inget socker igår. Eller ja, lite provivajuice men det får vara ok. Hoppas det går lika bra idag.

Appropå socker så tycker jag att alla kan kolla på dokumentären Sweet Misery. Den är knappt en timme lång och handlar om aspartamets baksidor. När jag var liten fick jag aldrig dricka lightdrycker för att mina föräldrar var övertygade om att man fick cancer av det. Vilket ju var bra, såhär i efterhand. Aspartam och vänner är riktigt läskigt alltså.

Nu kikar solen fram! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0