Åtgärdsprogram

Saker jag tänkte göra:
  • Sluta äta socker, gluten/sädesprodukter och laktos.
  • Plugga MINST 30h/veckan (+)
  • Träna 3 ggr i veckan + promenader, cykla till skolan när snön är borta
  • Skaffa mig ett extrajobb ELLER deltidsaktivitet (behöver ej ge profit, max 10 h/vecka)
  • Starta en podcast om sex och sexualpolitik, ur feministiskt perspektiv
  • Starta ett fanzine som handlar om populärkulturen från ett underdogperspektiv, som hyllar och hatar utan ursäkter
  • (potentiella namn: Cigarette, 20 cigaretter, nittitalisten, ???)
  • Engagera mig politiskt, kanske.
  • Vara glad och nöjd.
  • Odla min trädgård (odla något, på bakgården eller i fönstret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0